Baby online.pl
 
 
Rozwiń menu

Ćwiczenia z dzieckiem w wózku – porady fit mamy

| 14.07.2015, aktualizacja: 10.12.2015 | 1

Jak wykorzystać spacer z dzieckiem do odzyskania figury sprzed ciąży? Zobacz porady instruktorki fitness Ani Dziedzic.

separator
Wyślij e-mailem
separator
Oceń :
(0)

Zobacz inne z serii Ćwiczenia z dzieckiem - porady fit mamy (4):

Ania Dziedzic, instruktorka fitness i mama dwóch córek ( 3-letniej Lenki i 1,5 rocznej Poli) realizuje swój autorki program  treningowy: „BE FIT MOM”, który został stworzony specjalnie dla świeżo upieczonych mam, które chcą powrócić do formy sprzed ciąży.
Mama, będąca około 8 tygodni po porodzie naturalnym i 12 tygodni po cięciu cesarskim, może rozpocząć program Be fit mom. Nim to jednak nastąpi instruktorka radzi jak się przygotować.
- Mięśnie brzucha muszą się zregenerować i nie można ich bezpośrednio angażować - uważa Ania Dziedzic. - Jak się przygotować? Od pierwszych dni po porodzie możemy zacząć spacerować, z naszym dzidziusiem w wózku.
Spacer powinien trwać około 50 – 60 minut.
-  Jeżeli wszystko z naszym ciałem po porodzie jest ok, to zaczynamy zamieniać spacer na szybki marsz – mówi Ania Dziedzic, instruktorka fitness. - Jest to wysiłek aerobowy, który zacznie przynosić efekty w postaci spalania tkanki tłuszczowej, redukcji zbędnych kilogramów, zmniejszenie obwodów, pozbycia się cellulitu, dotlenienia organizmu, poprawy kondycji fizycznej, dostarczenia mnóstwo endorfin.
Tempo spaceru powinno być takie, abyśmy w jego trakcie, gdyby ktoś był obok nas, mogły swobodnie rozmawiać. Od samego początku powinnyśmy zadbać także o kręgosłup, który po porodzie jest osłabiony. Możemy dokonać tego poprzez wykonanie kilku prostych ćwiczeń wspomagając się wózkiem, drzewem lub ławeczką.
Po 8 tygodniach możemy rozpocząć Be fit mom. Każdego dnia, w trakcie spaceru z dzieckiem w wózku, wykonujemy jedno ćwiczenie angażujące daną partię mięśni - np. nóg i pośladków - przykładowe ćwiczenia kształtujące zobaczysz na filmie.
Jeśli spodoba ci się to, co obejrzałaś dołącz do grupy mam ćwiczących w Warszawie na Polach Mokotowskich. Pozostałe mamy zapraszamy do oglądania kolejnych cyklów nagrań z fit mamą.

Zobacz też: Zdrowa mama to fit mama - kalendarz odchudzania po porodzie
separator
Wyślij e-mailem
separator separator
Komentarze (1)
avatar

A
A | 2015-07-27 09:10 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

taaa....a ludzie będą się gapić i myśleć, że matka zwariowała i jeszcze na policje zadzwonią

Odpowiedz
X

Logowanie

avatar

Nie masz jeszcze konta ?

Zarejestruj się




Zapomniałeś hasła?