Babyonline.pl
 
 
Rozwiń menu

Ćwiczenia Kegla - pomogą w ciąży i po porodzie

| 15.01.2007, aktualizacja: 07.03.2016 | 0

Ćwiczenia Kegla służą wzmocnieniu mięśni okolicy pochwy i krocza. Pomagają przygotować się do porodu i są bardzo proste. Zobacz, jak robić ćwiczenia Kegla!

separator
Wyślij e-mailem
separator
Oceń :
(0)
pregnant
fot. fotolia.com
Ćwiczenia Kegla świetnie przygotowują macicę do porodu. Doskonale nadają się również do ćwiczenia zaraz po porodzie, zapobiegając częstej kobiecej dolegliwości - nietrzymaniu moczu. W dodatku są bardzo proste i darmowe. Aby przyniosły efekty, rób je regularnie. 

Jak ćwiczyć mięśnie Kegla 

Podczas siusiania na kilka sekund zaciskaj mięśnie, starając się wstrzymać strumień moczu. Licz najpierw do 3, potem do 5 i 10. Ćwiczenie to najlepiej robić przy okazji każdej wizyty w toalecie. W ten sposób wzmacniasz mięśnie zwieracza cewki moczowej i mięśnie dna miednicy.

Gdy już poczujesz, które mięśnie trzeba napinać, ćwiczenia te możesz wykonywać kilkanaście razy dziennie w różnych sytuacjach, gdy np. czekasz na autobus. Ich efekt zauważysz już po kilku dniach.

Czytaj też:
separator
Wyślij e-mailem
separator separator
Komentarze (0)
avatar
X

Logowanie

avatar

Nie masz jeszcze konta ?

Zarejestruj się




Zapomniałeś hasła?