Babyonline.pl
 
 
Rozwiń menu

Ćwiczenia mięśni Kegla

| 20.12.2006, aktualizacja: 05.10.2015 | 1

Te proste ćwiczenia służą wzmocnieniu mięśni okolicy pochwy i krocza.

separator
Wyślij e-mailem
separator
Oceń :
(1)
ciąża, zdrowie w ciąży
fot. fotolia
Są doskonałym przygotowaniem do porodu, ale idealnie nadają się również do ćwiczenia zaraz po porodzie zapobiegając częstej dolegliwości - nietrzymaniu moczu.

Jak ćwiczyć

Podczas siusiania na kilka sekund zaciskaj mięśnie, starając się wstrzymać strumień moczu. Liczysz najpierw do 3, potem do 5 i 10. Ćwiczenie to najlepiej robić przy okazji każdej wizyty w toalecie. W ten sposób wzmacniasz mięśnie zwieracza cewki moczowej i mięśnie dna miednicy. Gdy już poczujesz, które mięśnie trzeba napinać, ćwiczenia te możesz wykonywać kilkanaście razy dziennie w różnych sytuacjach, gdy np. czekasz na autobus. Ich efekt zauważysz już po kilku dniach.

Czytaj także: Erotyczny trening - ćwicz i ciesz się lepszym seksem.
separator
Wyślij e-mailem
separator separator
Komentarze (1)
avatar
X

Logowanie

avatar

Nie masz jeszcze konta ?

Zarejestruj się




Zapomniałeś hasła?