Babyonline.pl
 
 
Rozwiń menu

Trening relaksacyjny dla ciężarnych - naucz się oddychać za dwoje [AUDIO]

| 10.07.2013, aktualizacja: 15.07.2013 | 9

Posłuchaj relaksującej muzyki i weź udział w wyjątkowym treningu relaksacyjnym specjalnie dla kobiet w ciąży - to ćwiczenie nie tylko cię odpręży, ale i lepiej przygotuje do porodu.

separator
Wyślij e-mailem
separator
Oceń :
(4)
mama, kobieta, ciąża, brzuszek, relaks, muzyka, słuchawki

Ten krótki trening zrelaksuje cię i nauczy prawidłowo oddychać. To ważne w ciąży i podczas porodu. Trening relaksacyjny dla ciężarnych przygotowała i prowadzi Katarzyna Sempolska, autorka programu „Aktywne 9 miesięcy”.

Proponowane ćwiczenia oddechowe dla ciężarnych mają na celu przybliżenie ci techniki oddychania torem brzusznym (przeponowym), która zalecana jest przez cały okres ciąży i podczas porodu.

Ponieważ kobiety nawykowo oddychają szczytami płuc, to w czasie ciąży szczególnie ważne jest jak najczęstsze wykonywanie poniższego ćwiczenia. Systematyczne treningi sprawią, że oddech przeponą stanie się nawykiem.

Jak ćwiczyć oddychanie w ciąży?

Wykonuj poniższe ćwiczenie codziennie, najlepiej wieczorem przed zaśnięciem. Warto jednak znaleźć też czas w ciągu dnia po to, żeby zatrzymać się na chwilę i pooddychać spokojnie. Jeżeli naprawdę chcesz opanować tę umiejętność, powinnaś ćwiczyć regularnie.

Najłatwiejszą pozycją do ćwiczeń oddechowych jest leżenie na plecach, potem warto jednak ją modyfikować i oddychać, leżąc na boku, siedząc na krześle czy stojąc.



UWAGA!
Jeżeli w jakimkolwiek momencie ćwiczenia zaczniesz odczuwać zawroty głowy, osłabienie, przerwij ćwiczenie od razu. Jeżeli zawroty powracają przy kontynuowaniu ćwiczenia, spłycaj oddech.
separator
Wyślij e-mailem
separator separator
Komentarze (9)
avatar

kasia
kasia | 2016-08-22 10:46 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

no przy tym ćwiczeniu można usnąć
:D

Odpowiedz

Mamcia
Mamcia | 2015-09-11 10:55 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

REWELACJA!! Jeszcze chwila i bym zasnęła :D

Odpowiedz

mna
mna | 2011-02-22 09:58 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

Fajna sprawa,ale jeszcze lepsze efekty-to tak ja z własnego doświadczenia moge powiedziec ze rewelcyjne efekty w czasie ciązy daja zajecia z pilatesu.
Zdecydowanie potem mozna je powtarzac w domu,jesli tylko bedziemy na tyle zmotywowane zeby to robic.Ja regularnie chodze do studia Jestem na Ochocie.

Odpowiedz

mna
mna | 2011-02-22 09:57 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

Fajna sprawa,ale jeszcze lepsze efekty-to tak ja z własnego doświadczenia moge powiedziec ze rewelcyjne efekty w czasie ciązy daja zajecia z pilatesu.
Zdecydowanie potem mozna je powtarzac w domu,jesli tylko bedziemy na tyle zmotywowane zeby to robic.Ja regularnie chodze do studia Jestem na Ochocie.

Odpowiedz

Ania
Ania | 2007-09-30 18:34 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

Kiedy będę w ciąży napewno skorzystam

Odpowiedz

Aniela
Aniela | 2007-08-20 12:55 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

W trakcie treningu zadbaj o to aby nikt Ci nie przeszkadzał Po wysłuchaniu poczyłam się lekko i świeżo Polecam każdej przyszłej mamie

Odpowiedz

ola
ola | 2007-07-14 17:30 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

jestem w 9 miesiącu...ten trenicg pomągł mi oddychać gdy mój skarbek b.mocno kopie..

Odpowiedz

becia
becia | 2007-04-30 12:26 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

Jestem na początku 7 miesiąca i myślę że ten trening będę często stosować. Dodatkowo poodczas tego treningu puszczę sobie jakąś muzykę relaksacyjną to mnie całkowicie odpręży i zrelaksuje pozdrawiam

Odpowiedz

karolina
karolina | 2007-04-14 16:02 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

ten trening relaksacyjny jest rewelacyjny,jestem w 8 miesiacu ciazy,wyprobowalam to i jestem pod wrazeniem.mysle ze niedlugo stanie sie to moim nawykiem i bede oddychala prawidlowo i ze pomoze mi to podczas rodzenia.tylko szkoda ze taki krotki ten trening jest do sciagniecia.

Odpowiedz
X

Logowanie

avatar

Nie masz jeszcze konta ?

Zarejestruj się




Zapomniałeś hasła?