Babyonline.pl
 
 
Rozwiń menu

6 ćwiczeń dla mamy i niemowlaka

| aktualizacja: 09.03.2015 | 5

Po połogu chcesz zacząć ćwiczyć, ale co zrobić z dzieckiem? Ćwicz razem z nim! Proste ćwiczenia po porodzie możesz robić niemal z dzieckiem na rękach.

separator
Wyślij e-mailem
separator
Oceń :
(17)

Ćwiczenie wzmacniające mięśnie Kegla

Stań w szerokim i stabilnym rozkroku, trzymając dziecko przy klatce piersiowej. Napnij brzuch i mięśnie Kegla (zaciśnij mięśnie krocza, jakbyś chciała wstrzymać strumień moczu). Zrób wdech i z wydechem spróbuj wykonać półprzysiad, wypychając biodra do tyłu, jakbyś chciała usiąść na krześle. Nie rozluźniaj mięśni brzucha i miednicy. Wróć do pozycji wyjściowej. Pamiętaj o prostych plecach!

Ćwiczenie powtórz 15 razy.

ZOBACZ TEŻ: Ćwiczenia po ciąży pokazuje trenerka fitness – film

separator
Wyślij e-mailem
separator separator
Komentarze (5)
avatar

ech...szkoda gadać
ech...szkoda gadać | 2016-11-29 15:34 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

nic mi się nie chce... po porodzie przytylam 5 kg a w domu syf.

Odpowiedz

magi
magi | 2015-07-01 11:59 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

"Potem udaj się prosto do rehabilitanta, bo właśnie sobie nadwyrężyłaś kręgosłup"

Odpowiedz

Penny_Lane
Penny_Lane | 2015-03-25 10:11 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

Świetny pomysł:) Do tej pory ćwiczyłam zumbę na zmianę z programami Natalii Gackiej, ale te ćwiczenia na pewno wykorzystam :)

Odpowiedz

werrka
werrka | 2015-03-21 19:23 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

Fajne:) Ważne że podkreślacie że warto o siebie dbać zaraz po porodzie;) Super sprawa takie ćwiczenia.

Odpowiedz

alina
alina | 2014-06-22 19:27 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

super :)

Odpowiedz
X

Logowanie

avatar

Nie masz jeszcze konta ?

Zarejestruj się




Zapomniałeś hasła?