Baby online.pl
 
 
Rozwiń menu

7 produktów zakazanych w czasie karmienia piersią

| 15.04.2013 | 15

To nieprawda, że jeśli karmisz piersią, musisz być na specjalnej diecie. Możesz jeść prawie wszystko! Jest tylko kilka wyjątków.

separator
Wyślij e-mailem
separator
Oceń :
(48)
karmienie piersią, niemowlę, karmienie niemowlaka, karmienie dziecka piersią
fot. pressmaster - Fotolia.com
Spokojnie, nie musisz się głodzić, codziennie piec dla siebie chudego schabu, gotować na parze jarzynek i pić wyłącznie mlekopędnych herbatek. Żadna tak restrykcyjna dieta nie jest konieczna.

Najlepiej, gdy dieta karmiącej mamy będzie jak najbardziej urozmaicona. Jeżeli każdego dnia na twoim talerzu znajdują się owoce, warzywa, nabiał, mięso, produkty zbożowe, a często też jajka i ryby, masz pewność, że twoje mleko jest superzdrowe i wartościowe. Takie urozmaicenie bowiem chroni dziecko (a także ciebie) przed niedoborami witamin oraz składników mineralnych. Choć w czasie karmienia piersią nie można stosować żadnych monotonnych diet, nie znaczy to jednak, że możesz jeść wszystko. Czego ci nie wolno? Sprawdź na kolejnych stronach.

separator
Wyślij e-mailem
separator separator
Komentarze (15)
avatar

o
o | 2014-11-20 17:58 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

a ja tak z ciekawości na tą stronkę zajrzałam. bo jestem w 6 miesiącu ciąży

Odpowiedz

violetta martina
violetta martina | 2014-11-20 17:55 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

a ja jem wszystko ale uważam na niektóre rzeczy. jak byłam w ciąży to jadłam chałwe

Odpowiedz

Aga
Aga | 2014-11-20 17:51 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

każdy kłamie niekturzy piszą inne plotki i niekturzy inne

Odpowiedz

o
o | 2014-11-20 17:49 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

dziwnie się pytacie

Odpowiedz

ola
ola | 2014-09-10 22:24 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

ja bardzo trzymałam dietę dlatego wspomagałam się pregnoferem dha z Oleofarm. Wiadomo, ze kwasy omega i minerały mają zbawienny wpływ na mózg małej więc nawet chwili sie nie zastanawiałam

Odpowiedz

Iza
Iza | 2014-07-15 21:46 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

Można jeść groch i kapustę, jak dziecko nie ma kolek. A jak ma, to jednak lepiej w pierwszych tygodniach karmienia unikać produktów wzdymających. Podobnie jest z czosnkiem. Plus: zmienia on smak mleka. Można samemu sprawdzić. Nie każdemu dziecku taki smak odpowiada.

Odpowiedz

Aga
Aga | 2014-07-03 18:50 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

Nie zgadzam się z opinią zakazu spożywania produktów takich jak groch, kapusta czy też cebula. Zasada mówi,ze dziecko kształtuje sobie smaki już w brzuchu i lubi to co mamie nie szkodzi. Jeśli kobieta w okresie ciąży spożywała te produkty to nie ma podstaw do ich nagłej eliminacji z diety. Takie produkty jak np. Kalafior, brokuły są świetnym źródłem witamin i makro i mikroelementów zwłaszcza w sezonie letnim. A cebula, czosnek i inne zioła świetnie poprawiają smak potraw. Nie stosujemy diety jemy to co zdrowe dla mamy a jednocześnie jej dziecka, co jej nie szkodzi i to jest jedyna zdrowa zasada.

Odpowiedz

kaja
kaja | 2014-04-25 22:58 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

W sumie to nie wiedzialam ze jest taki suplement ale teraz własnie przy moich problemach raczej spróbuje.

Odpowiedz

aldona
aldona | 2013-12-09 13:05 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

Moim zdaniem warto do tego dodać jeszcze coś, suplement Femaltiker który na pewno bedzie bardzo pomocny jesli chodzi własnie o problemy z laktacją.

Odpowiedz

ola
ola | 2013-05-17 10:08 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

nie dajmy się zwariować,alkohol i śmieciowe żarcie faktycznie odpada ale słaba herbatka z plasterkiem cytryny lub sokiem malinowym nie zaszkodzi,co do kawy to sie nie wypowiem bo nie pije a jeśli już to zbożową i z mlekiem

Odpowiedz
X

Logowanie

avatar

Nie masz jeszcze konta ?

Zarejestruj się




Zapomniałeś hasła?