Babyonline.pl
 
 
Gry
Rozwiń menu
Kalendarz odchudzania mamy
Motywacja dla mamy:
Ćwicz i odżywiaj się zdrowo

26Dzień

26 dzień odchudzania
Trik Fit na 26 dzień odchudzania

Trik Fit


Jeśli się odchudzasz, staraj się nie tracić na wadze więcej niż 0,5-1 kg na tydzień. Przy większych spadkach masy ciała po zakończeniu odchudzania możesz mieć problem z utrzymaniem osiągniętej masy ciała.

Rada eksperta na 26 dzień odchudzania

Porady

dr Barbara Jerschina - lekarz internista, autorka porgramu "Pożegnanie z Nadwagą" prowadzonego w Centrach Medycznych LUX MED

Doceń sen
Dobra forma Twojego organizmu wiąże się również z odpowiednią dawką wypoczynku – zdecydowanie zaleca się chodzenie spać przed północą. Notoryczne zasypianie po pierwszej, drugiej w nocy (im później tym gorzej) powoduje zaburzenie faz snu. W konsekwencji organizm nie ulega pełnej regeneracji oraz następuje znaczne zmniejszenie wydzielania m.in. hormonów wzrostu i innych. To wszystko powoduje spadek sił witalnych, skłonność do rozwoju otyłości oraz chorób serca i cukrzycy.

X

Logowanie

avatar

Nie masz jeszcze konta ?

Zarejestruj się




Zapomniałeś hasła?