Babyonline.pl
 
 
Rozwiń menu

Owoce dla karmiącej mamy: interaktywny talerz

Czy karmiąca mama może jeść truskawki, które często powodują alergię? A co z cytrusami i owocami południowymi? Które owoce można jeść codziennie, a które tylko od czasu do czasu - sprawdź w naszym interaktywnym talerzu.

separator
Wyślij e-mailem
Jabłka Gruszki Śliwki Morele Brzoskwinie Wiśnie Czereśnie Agrest Truskawki Poziomki Maliny Jagody Jeżyny Borówki Porzeczki Winogrona Cytrusy Kiwi Ananas Mango Granat Arbuz Melon Pigwa Rabarbar Banany
Skarbem owoców są nie tylko witaminy i składniki mineralne, ale też wiele związków, które wspomagają odporność i mają ważne znaczenie dla zdrowia: zapobiegają nowotworom, wzmacniają pracę serca, obniżają ciśnienie. Te ważne składniki przenikają też do mleka mamy. W diecie karmiącej mamy owoce powinny znaleźć się codziennie. Spośród zalecanych przez dietetyków pięciu porcji owoców i warzyw, mama karmiąca piersią powinna jeść owoce 2-3 razy dziennie. Każdy owoc ma inne właściwości, dlatego najlepiej jeść różnorodne owoce. Niektóre z nich w czasie laktacji można jeść codziennie, inne - tylko sporadycznie.

Sprawdź w naszym interaktywnym talerzu, które owoce są najlepsze w czasie karmienia piersią.
  karmienie piersią

Karmienie piersią

Czego brakuje w diecie kobiet karmiących piersią? - film

SERIA: Karmienie piersią - dieta, antykoncepcja, itd
X

Logowanie

avatar

Nie masz jeszcze konta ?

Zarejestruj się




Zapomniałeś hasła?