Babyonline.pl
 
 
Rozwiń menu

Interaktywny talerz dla kobiet w ciąży, czyli co trzeba jeść w ciąży

Jeśli jesteś w ciąży lub planujesz ją w niedługim czasie i zastanawiasz się, co powinnaś jeść, skorzystaj z naszego "Interaktywnego talerza dla kobiet w ciąży".

separator
Wyślij e-mailem
Białko Cynk Witamin D3 Kwas foliowy Fosfor Jod Magnez Mangan Miedź Omega 3 Potas Wapń Witamina A Witaminy z grupy B Witamina E Żelazo
Wybierz z naszego talerza jeden składnik (np. witaminę E) i dowiedz się:
  • jakie ma on znaczenie dla kobiet w ciąży i ich nienarodzonego dziecka,
  • w jakiej dawce powinna go przyjmować przyszła mama,
  • czy można go przedawkować,
  • jakie są oznaki jego niedoboru lub nadmiaru,
  • oraz jakie są jego naturalne źródła.
W naszym "Interaktywnym talerzu" opisaliśmy 16 najważniejszych dla kobiet w ciąży związków, w tym kwas foliowy, żelazo, magnez, potas, kwasy omega-3 czy witaminy z grupy B . Sprawdziliśmy, jakie witaminy i składniki mineralne są w nadmiarze toksyczne dla płodu, a także jak można rozpoznać niedobór lub nadmiar jakiegoś związku w organizmie. Ustaliliśmy, jakie produkty są źródłem niezbędnych dla kobiet w ciąży mikroelementów.

Ponadto, wybraliśmy z naszej bazy przepisów te dania, które są bogate w ważne dla kobiet w ciąży związki.  Przykładowo w artykule na temat kwasu foliowego, znajdziesz propozycje dań przygotowanych przez Monikę Mrozowską bogatych właśnie w kwas foliowy. 
X

Logowanie

avatar

Nie masz jeszcze konta ?

Zarejestruj się




Zapomniałeś hasła?