Babyonline.pl
 
 
Rozwiń menu

Jak odciążyć kręgosłup

| aktualizacja: 30.05.2016 | 0

Codziennie wykonujesz przy dziecku mnóstwo czynności, które obciążają twój kręgosłup. Nic dziwnego, że w końcu może on zacząć boleć. Dlatego od dziś postaraj się robić to lepiej. Radzi Przemysław Nietubyć, specjalista rehabilitacji, terapeuta ortopedycznej terapii manualnej OMT.

separator
Wyślij e-mailem
separator
Oceń :
(5)

Po ciąży i porodzie możesz mieć osłabiony kręgosłup

Był to przecież nie lada wysiłek dla całego organizmu, a w czasie ciąży twoja waga mogła się zwiększyć o kilkanaście lub nawet więcej kilogramów. To było poważne obciążenie także dla twojego kręgosłupa. Dlatego dobrze jest tak wykonywać codzienne czynności, by jak najmniej obciążać kręgosłup.

Dobre nawyki

Gdy wykształcisz w sobie odpowiednie nawyki, zwłaszcza podczas schylania się (bo to najczęstsza pozycja, którą wykonujesz), nie będzie to wcale takie trudne. Ważne jest też odpowiednie zorganizowanie sobie przestrzeni, w której wykonujesz zabiegi pielęgnacyjne przy dziecku. Sprawdź, jaką przyjąć wtedy postawę, by chronić kręgosłup.


ZOBACZ TEŻ: Sposoby na prosty kręgosłup u dziecka
 

separator
Wyślij e-mailem
separator separator
Komentarze (0)
avatar
X

Logowanie

avatar

Nie masz jeszcze konta ?

Zarejestruj się




Zapomniałeś hasła?