Babyonline.pl
 
 
Gry
Rozwiń menu

Jak się motywować do ćwiczeń - 10 sposobów

| aktualizacja: 04.03.2014 | 4

Na wadze nadmiarowe kilogramy, nie mieścisz się od dawna w ulubione spodnie, ale nadal powtarzasz, że ćwiczyć zaczniesz od jutra? Sprawdź kilka trików motywacyjnych!

separator
Wyślij e-mailem
separator
Oceń :
(1)

1. Znajdź sport dla siebie

Jeśli codzienne pobudki na poranny jogging są dla ciebie katorgą, a samo bieganie przykrym obowiązkiem, może powinnaś pomyśleć nad zmianą ćwiczeń? Od koleżanek słyszysz, że zumba jest fantastyczna i wyzwala energię, ale ty kiepsko się czujesz w towarzystwie skaczącego tłumu, wszyscy zachwycają się salsą, tymczasem dla ciebie to trauma, bo nie dotrzymujesz innym kroku? Nie każdy sport jest dla każdego! Wypróbuj różne dyscypliny: biegi, fitness, taniec, pływanie, tenis, rolki, rower... Na pewno znajdziesz coś, co będzie sprawiało ci przyjemność, a nie kojarzyło się z przykrym obowiązkiem.

Czytaj też: Biegasz? 5 składników, których nie może zabraknąć w diecie

separator
Wyślij e-mailem
separator separator
Komentarze (4)
avatar

renata
renata | 2017-04-04 10:45 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

Ja potrzebowałam dużej dawki motywacji w związku z moim planem na odchudzanie. Bardzo mi pomogli trenerzy z systemu Wyzwanie90dni. Mam na myśli Króla i Gajosa. Świetni fachowcy z dużym doświadczeniem i wynikami. Po ciąży nie potrafiłam wrócić do dawnej sylwetki, stresy związane z wychowywaniem córki zajadałam i tak to się kręciło długimi miesiącami. Gdyby nie program 90 dni pewnie dorobiłam się z tej całej otyłości kilku chorób w najbliższym czasie, a udało się zrzucić już 15 kg!

Odpowiedz

Natalia
Natalia | 2014-07-22 15:29 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

Hej, ja też biorę detocell no i 3 razy w tygodniu robię trening antycellulit detocell academy. Fajny mają fb, dużo porad dietetyka.

Odpowiedz

eweewe
eweewe | 2014-07-14 15:00 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

Nie wiedziałam, ze ustronianka jest taka dobra. Spróbuję.
Ja za to postawiłam na suplementy, sama dieta faktycznie to nie wszystko. teraz biorę 2 tydzień detocell slim, na rano i na wieczór są inne tabletki. Jak wydam trochę pieniędzy na coś to mam chyba większą motywację do zmiany.

Odpowiedz

Emilia
Emilia | 2014-01-03 15:01 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

Myślę, że podstawą jest odpowiednia dieta. Jeśli będziesz jeść tłusto to ciężko będzie Ci się zmotywować do ćwiczeń bo będziesz ociężała. Trzeba odstawić coca colę i pić wodę mineralną!Najlepiej w trakcie wysiłku pić Ustroniankę z potasem bo wspomaga pracę mięśni.

Odpowiedz
X

Logowanie

avatar

Nie masz jeszcze konta ?

Zarejestruj się




Zapomniałeś hasła?