Babyonline.pl
 
 
Gry
Rozwiń menu

Joga dla kobiet w ciąży - instrukcja video

| aktualizacja: 06.11.2015 | 1

Planujesz potomstwo lub już jesteś w ciąży? - specjalnie dla naszych przyszłych mam przygotowaliśmy instrukcję jogi na video. Zobacz jakie asany (ćwiczenia) możesz wykonywać będąc w ciąży.

separator
Wyślij e-mailem
separator
Oceń :
(5)
Joga to zestaw ćwiczeń zarówno dla wysportowanych pań, jak i kobiet, które dotychczas nie uprawiały żadnego sportu. Przyszłym mamom pomaga rozciągnąć, rozluźnić i wzmocnić ciało, ale i odprężyć umysł. Dzięki jodze można zadbać o sylwetkę, zrelaksować się, ale i przygotować do porodu.
 

Co daje joga kobietom w ciąży?

  • Pobudza krążenie zwiększając przepływ krwi
  • Ułatwia oddychanie a równocześnie przyczynia się do lepszego dotleniania nienarodzonego dziecka
  • Wzmacnia mięśnie i stawy przez co zapobiega bólom kręgosłupa
  • Reguluje układ hormonalny
  • Przygotowuje organizm do porodu wzmacniając dolną część brzucha, krocza i wewnętrznej strony ud.

Zobacz również: Dlaczego warto ćwiczyć jogę przed i w czasie ciąży.


Ćwiczenia jogi (asany), które możesz wykonywać w czasie ciąży prezentuje Aleksandra Kunstler, instruktorka i współwłaścicielka pracowni Jogamudra.

Zobacz też: Bieganie, pływanie, pilates - co ćwiczyć w ciąży.
separator
Wyślij e-mailem
separator separator
Komentarze (1)
avatar

Kasia
Kasia | 2017-10-18 08:20 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

Każdy może zacząć trenować jogę. Wystarczy chcieć :) Ale moim zdaniem nie ma co zaczynać na własną rękę, bo z instruktorem to jednak w pełni skutecznie i bezpiecznie można się wszystkiego nauczyć. Jak ja zaczynałam swoją przygodę z jogą, to znalazlam instruktorkę w sieci. I pracuję z nią do dzisiaj :)
Zerknijcie do tej wyszukiwarki trenerów i instruktorów sportowych: lepszytrener.pl/joga-dla-poczatkujacych/warszawa

Odpowiedz
X

Logowanie

avatar

Nie masz jeszcze konta ?

Zarejestruj się




Zapomniałeś hasła?