Babyonline.pl
 
 
Rozwiń menu

Kołysanka na każdy dzień roku

| 30.06.2011, aktualizacja: 30.06.2011 | 0
separator
Wyślij e-mailem
separator
Oceń :
(1)
fot. Materiały prasowe
368 autorskich propozycji tekstów, setki piszących rodziców i czterdziestotysięczna armia głosujących to efekt kampanii społecznej „Kołysanki z miłością”.
Jak łatwo policzyć dzięki uczestnikom akcji powstała taka liczba kołysanek, że można śpiewać je przez cały rok. W każdy dzień inną. Pierwszy etap kampanii właśnie dobiegł końca. Teraz bardzo trudne zadanie dla jurorów pod przewodnictwem Magdy Różczki. Spośród nadesłanych utworów muszą wybrać dziesięć najlepszych.

„Kołysanki z miłością” to duża, składająca się z kilku etapów, kampania społeczna, której sponsorem jest producent wody funkcjonalnej Ustronianka z Jodem. Celem akcji jest przywrócenie mody na śpiewanie dzieciom „do poduszki”. Nucone przez rodziców, spokojne utwory stanowią ważny czynnik stymulujący właściwy rozwój dziecka, służą także budowaniu silnej więzi pomiędzy rodzicielem a maluchem. Idea kampanii społecznej wypływa bezpośrednio z troski o dobro najmłodszych. Troska o zdrowie matki oraz dziecka to także czynnik, który skłonił firmę Ustronianka do wprowadzenia na rynek wyjątkowej wody funkcjonalnej, która jest bogata w niezbędny dla prawidłowego rozwoju jod.

Uczestnicy konkursu przez miesiąc mogli pisać i zamieszczać na stronie www.kolysanki.com.pl swoje wersje kołysanek. Teraz spośród 368 nadesłanych utworów, tylko 10 ma szansę znaleźć się na specjalnej płycie, w której nagraniu udział weźmie między innymi ambasadorka kampanii, aktorka – Magdalena Różczka. Na ostateczny werdykt wpływ będą miały wyniki zakończonego właśnie głosowania internautów oraz głosy jurorów: Magdaleny Różczki, Magdaleny Klimkowskiej, Katarzyny Buczek oraz Jana Ślusarczyka.

Dla laureatów konkursu wydana płyta stanowić ma bardzo osobistą pamiątkę. Ale to nie wszystko! Kampania „Kołysanki z miłością” to także wielka akcja charytatywna, dzięki której zebrane zostaną pieniądze na remont Kliniki Pediatrii w Centrum Zdrowia Dziecka - konto szpitala zasilą bowiem środki ze sprzedaży krążka. O potrzebach chorych dzieci pamięta również sponsor kampanii – firma Ustronianka. Na ten cel przeznaczona zostanie część dochodu ze sprzedaży specjalnie przygotowanej, limitowanej serii wody funkcjonalnej „Ustronianka z Jodem”.




separator
Wyślij e-mailem
separator separator
Komentarze (0)
avatar
X

Logowanie

avatar

Nie masz jeszcze konta ?

Zarejestruj się




Zapomniałeś hasła?