Babyonline.pl
 
 
Rozwiń menu

Najmniejsze ciążowe brzuchy. Niewiarygodne! One zaraz urodzą!

| 08.02.2016, aktualizacja: 05.05.2016 | 14

Te kobiety będąc w 9 miesiącu ciąży, wyglądają lepiej niż ja bez ciąży. Chwalą się swoimi ciałami, a ludzie z całego świat „lajkują” ich zdjęcia. Zobacz kontrowersyjne fotografie.

separator
Wyślij e-mailem
separator
Oceń :
(3)

Ciąża wielu kobietom (i nie tylko) kojarzy się z zachciankami. Dla mnie to okres, w którym mogę zaspokajać swoje zachcianki. Nie mówię tu o leżeniu przez 9 miesięcy na kanapie, obżerając się hamburgerami (choć pewnie nie miałabym nic przeciwko temu), ale o "luzie psychicznym", który wtedy miałam. Kult idealnej sylwetki wciąż trwa. Moda na "jestem na diecie" nigdy się nie kończy. Ciąża to czas, gdy nie muszę być na diecie, gdy każdy kolejny kilogram mnie jest czymś naturalnym, a jedzenie Nutelli łyżką ze słoika nie powinno nikogo dziwić. Dlaczego więc w sieci taką popularność zyskują chude ciężarne? 

Na fotografii powyżej Sarah Stage. Ta 30-letnia modelka będąc w 9. miesiącu ciąży zamieściła w sieci swoje zdjęcia zrobione 10 dni przed porodem. Rozpętała przy tym awanturę o zbyt mały brzuch w ciąży.

Ile przytyłyście w ciąży? Piszcie w komentarzach.

separator
Wyślij e-mailem
separator separator
Komentarze (14)
avatar

kiki
kiki | 2017-02-13 11:30 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

jak ktoś ma silne mięśnie to brzuszek będzie - jak w moim przypadku zwarty i nieduży. zaczął się wyrażnie uwypuklać w 8. miesiącu. Wiele - choc nie we wszystkich przypadkach- zalezy od stylu życia

Odpowiedz

kiki
kiki | 2017-02-13 11:27 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

przytyłam 7 kg i brzuszek nie był duży... w 2. tyg po porodzie ważyłam już 1kg mniej niż przed zajściem w ciążę. Przed ciążą byłam aktywna i jadłam zdrowo, W trakcie ciąży również prowadziłam zdrowy styl życia i dobrze sie czułam, Lubie słodycze i nie odmawiałam ich sobie a mimo to nie utyłam. Pewnie dzięki ruchowi i zdrowemu rozsądkowi. Wspominam ciążę bardzo dobrze, planuje drugie dziecko :)

Odpowiedz

Magda87
Magda87 | 2017-01-08 12:44 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

W pierwszej ciąży przytyłam 27 kg i wszystko pozostało po porodzie. Przy drugiej ciąży tylko 7 a po porodzie nie było po nich śladu.

Odpowiedz

Marteńskaa
Marteńskaa | 2017-01-04 14:25 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

Nie przytylam nic a brzuszek mialam malutki :)
Za to schudlam więc wody i dziecko w brzuszku się wyrównalo z wagą :)

Odpowiedz

Knz
Knz | 2016-12-30 23:30 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

25 kilo ;-)

Odpowiedz

kat 542378
kat 542378 | 2016-03-07 12:56 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

niedozywienie dziecka w okresie plodowym w wielu przypadkach powoduje otylosc u dzieci juz w pierwszym okresie dziecinstwa. To tak jak glodowka, kiedy organizm otrzymuje sygnal do tego zeby spowolnic metabolizm i ograniczac aktywnosc, tak samo u dziecka pierwszy sygnal jest taki ze kiedy zaczyna jesc, organizm musi zachowac zapasy na przyszlosc. Dlatego wazne jest zdrowe odzywianie w ciazy, stawianie na swieze produkty, i picie wody. Zdrowa dieta jest tym co mozna dac swojemu dziecku na zdrowy poczatek zycia. Udowodnione naukowo jest to ze niedozywienie matki w ciazy prowadzi do otylosci dzieci, chyba jest to w 80% zwiekszona mozliwosc otylosci u dzieci juz w pierwszych latach zycia dziecka. W koncu jezeli sie decydujemy na dziecko, to chcemy przyjac ta nowa osobe do naszej rodziny, opiekowac sie nia i kochac, a nie traktowac jak zabawke. Jesli jestem w ciazy, to juz nie jestem tylko dla siebie, w moim organizmie rozwija sie czlowiek i jak mam mu zapewnic wszystko czego potrzebuje aby miec jak najlepszy i zdrowy start w zyciu. Na diete mozna przejsc po ciazy, to tylko 9 miesiecy jesli ktos decyduje sie nie karmic.

Odpowiedz

sacrelbe
sacrelbe | 2016-02-24 20:42 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

w ciąży przytyłam 7 kilogramów - wychodząc z porodówki już ważyłam mniej niż przed ;) jadłam normalnie, zachcianek czy wilczego apetytu nie miałam jedynie na początku mleko z bananem bo tylko to nie śmierdziało a pod koniec ser żółty. brzuszek raczej zwarty, dzidziuś 3350 rozstępów zero. tylko ze teraz trzeba te 20 kg ktore przed ciaza miałam zrzucić ;D

Odpowiedz

Agnieszka
Agnieszka | 2016-02-21 15:21 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

No, ale jedzenie w Mc'Donaldzie i kebabów, np. 2 razy na miesiąc odpada. Co by nie było, to fast foodów nie polecam, ani przed ani w trakcie ciąży, to żarcie tylko zaśmieca nasz organizm. w ogóle nie ma tam żadnych wartości. Z tego wszystkiego, to jeszcze pizze można jeść raz na jakiś czas, nie ma tam takich ilości tłuszczu jak w kebabach czy Mc'D

Odpowiedz Pokaż odpowiedzi

En
En | Agnieszka | 2016-07-13 19:39 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

W pizzy nie ma tyle tluszczu?? Przeciez ser zolty to praktycznie sam tluszcz, a do tego dochodzi jeszcze ciasto. To juz kebab jest lepszy, bo w nim wiekszosc to warzywa, a ciasta w porownaniu z pizza tez nie jest za duzo.
Zreszta kazda ciezarna je, jak uwaza. Jesli ktos cos lubi, to nie musi na sile w ciazy z tego rezygnowac. Sa rzeczy o wiele bardziej szkodliwe dla plodu niz fast food.

Odpowiedz

s
s | 2016-02-16 21:19 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

Tez mialam taki brzuszek. Jadlam normalnie. Nie wymiotowalam w ciazy w ogole. Przytylam 12 kg. Dziecko 3,250 kg. Ale przed ciaza mialam szesciopak i w ciazy tez cwiczylam. Miesnie trzymaja brzuszek, a jak widac szkody dla dziecka w tym nie ma. Po porodzie mam znow widoczne miesnie mimo , ze teraz nie cwicze. To co sobie wypracujecie przef ciaza procentuje pozniej. I mimo, ze mam rozstepy jescze z okresu dojrzewania to na brzuchu nie mam ani jednego. Mozna? Mozna. I wcale nie trzeba sie glodzić.

Odpowiedz Pokaż odpowiedzi

iv
iv | s | 2016-10-12 17:03 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

Ale pozytywna odpowiedz! Dzieki!

Odpowiedz

ccc
ccc | 2016-02-16 03:05 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

głupota

Odpowiedz
X

Logowanie

avatar

Nie masz jeszcze konta ?

Zarejestruj się




Zapomniałeś hasła?