Baby online.pl
 
 
Rozwiń menu

„Ćwiczę, a waga po porodzie stoi! Co robić?” – radzi Fit Mom [FILM]

| 08.09.2016, aktualizacja: 09.09.2016 | 0

Pytanie o odchudzanie po porodzie jest jednym z najczęstszych, jakie dostaje Fit Mom, czyli Ania Dziedzic, trenerka personalna kobiet w ciąży i młodych mam. Zobacz, dlaczego mimo ćwiczeń waga po porodzie może ciągle stać w miejscu.

separator
Wyślij e-mailem
separator
Oceń :
(0)

Próbujesz schudnąć po porodzie i nie widzisz efektów? Zastanawiasz się, co robisz źle, że nie potrafię schudnąć i wrócić do formy po porodzie? Obejrzyj film, w którym Ania Dziedzic, trenerka personalna kobiet w ciąży i młodych mam, podpowiada co robić, żeby schudnąć. Zobacz też, jakie ćwiczenia proponuje!

Czemu odchudzanie po porodzie się nie udaje?

– Większość młodych mam po prostu źle się odżywia, bo je ZA MAŁO! – mówi Ania Dziedzic. – Często skarżycie się na brak czasu. Musisz znaleźć czas na 5 niewielkich posiłków. 

Regularne, niewielkie posiłki pomagają utrzymać cukier na stałym poziomie, dzięki czemu nie czujesz ataków głodu. Do tego regularne jedzenie pozwala uregulować metabolizm – organizm przyzwyczaja się do stałych dostaw, więc nie musi robić zapasów i magazynować tłuszczyku pod skórą.

NIeregularne jedzenie to tylko jedna z przyczyn niepowodzenia w odchudzaniu. 
Trenerka wylicza, że innymi powodami mogą być np.:
  • poporodowe zapalenie tarczycy
  • tabletki antykoncepcyjne (nawet jeśli przed ciążą nie działały hamująco na spadek wagi)
  • brak aktywności fizycznej
  • źle dobrane ćwiczenia
– Jeżeli będziesz ćwiczyła w kółko ten sam program z jednej i tej samej płyty, to twój organizm przyzwyczai się do takiej aktywności fizycznej i nie będziesz chudła – tłumaczy trenerka. – Musisz zmieniać treningi: albo korzystać z różnych programów, albo uprawiać różne sporty: pływanie, jazda na rowerze, jazda na rolkach czy ćwiczenia na macie.

Żeby szybko schudnąć, warto połączyć ćwiczenia wzmacniające z ćwiczeniami kardio – obejrzyj film i poznaj przykładowe ćwiczenia. 

Czytaj także: Fit Mom radzi: „Dziewczyny, ćwiczcie dla własnego dobra” [WYWIAD]

Ania Dziedzic jest trenerem personalnym i instruktorem fitness. Prowadzi stronę FitMom.pl i stronę na FB: FitMom - Ania Dziedzic. 
 
separator
Wyślij e-mailem
separator separator
Komentarze (0)
avatar
X

Logowanie

avatar

Nie masz jeszcze konta ?

Zarejestruj się




Zapomniałeś hasła?