Babyonline.pl
 
 
Rozwiń menu

Zanim podacie dziecku lekarstwo, przeczytajcie ostrzeżenie tej mamy!

| 08.03.2017, aktualizacja: 08.03.2017 | 4

Gdy twój maluch choruje, podajesz mu syrop. Czy próbujesz go przed podaniem odpowiedniej dawki? Przekonaj się, dlaczego powinnaś to robić!

separator
Wyślij e-mailem
separator
Oceń :
(11)
Mama ostrzega innych rodziców i radzi, by próbowali leków przed podaniem ich dzieciom
fot. Facebook/Alicia Holder
"Drodzy rodzice, mała uwaga odnośnie Nurofenu dla dzieci. Kupiłam wczoraj buteleczkę i podałam Riley jedną dawkę. Zaczęła płakać i chwyciła się za gardło. Ja, Greg i mój brat spróbowaliśmy tego syropu i poczuliśmy pieczenie w gardłach. Jeszcze jedna mama potwierdziła, że w zeszłym tygodniu miała ten sam problem z syropem dla dzieci do 2 lat" – napisała na Facebooku Alicia Holder z Australii, mama Riley.

Alicia skontaktowała się z producentem Nurofenu. "Potwierdzili, że zrobili testy i zdrowie mojego dziecka nie jest zagrożone. Wyczytałam między wierszami, że coś jest nie tak z tym syropem, ale nie umrzemy!" – napisała Alicia i podkreśliła, że zależy jej tylko na tym, żeby rodzice próbowali leków przed podaniem ich dzieciom i w żaden sposób nie kwestionuje skuteczności Nurofenu.
 

Podpisujemy się pod apelem Alicii. Jeśli podajecie dzieciom lekarstwa, spróbujcie najpierw sami, jak smakują. Niemal codziennie słyszymy o wadliwych partiach leków, które są wycofywane z aptek. Nie tak dawno wycofano popularny w Polsce lek na gorączkę. Być może podobnie było w przypadku Nurofenu? Alicia poinformowała, że jak tylko dostanie więcej informacji od producenta, powiadomi o nich na Facebooku.

Zobacz także: Ten błąd przy dawkowaniu leków popełnia większość rodziców!

Źródło: netmums.com
separator
Wyślij e-mailem
separator separator
Komentarze (4)
avatar

Meva
Meva | 2017-03-17 08:49 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

Ja też miałam taka sama sytuację, córka po podaniu tego syropu zaczęła się krztusuc i płakać, spróbowałam sama i faktycznie też dostałam ataku kaszlu. Syrop bardzo drażni gardło :/

Odpowiedz

Nines
Nines | 2017-03-16 23:49 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

Moja córka po podaniu Nurofenu trafiła na ojom i spędziłam tam z nią 1,5 m-ca dostała choroby Leylla Sepsy i Gronkowca WYSTRZEGAJCIE SIE MAMY TAUSIOWIE TEGO LEKU !!!!!

Odpowiedz Pokaż odpowiedzi

ala
ala | Nines | 2017-03-18 14:11 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

Prosze się zaznajomić skąd bierze się sepsa i gronkowiec...na pewno nie z syropu.

Odpowiedz

jakotako
jakotako | Nines | 2017-03-19 16:01 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

Sepsy ani gronkowca to raczej nie dostała od syropu. Co najwyżej od syfu w szpitalu...

Odpowiedz
X

Logowanie

avatar

Nie masz jeszcze konta ?

Zarejestruj się




Zapomniałeś hasła?