Babyonline.pl
 
 
Rozwiń menu

Dada Premium – najczęściej kupowane pieluszki w Polsce

| 14.05.2013, aktualizacja: 14.05.2013 | 0
separator
Wyślij e-mailem
separator
Oceń :
(2)
pieluszki Dada, pieluchy Dada, pieluchy jednorazowe
fot. materiały prasowe
Tak wynika z badań niezależnej agencji badawczej GfK Polonia. Pieluszki Dada Premium zdobyły też pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka oraz uznanie czytelniczek magazynu „Mamo to ja” oraz „Dziecko” w dorocznych konkursach na najlepszy produkt.
Badanie GfK Polonia dotyczy pierwszego kwartału br. W rankingu TOP5 marek pieluszek pod względem częstotliwości zakupów w analizowanym okresie, Dada Premium znalazły się na pierwszym miejscu. Badanie jest przeprowadzane w sposób ciągły przez GfK Polonia na reprezentatywnej populacji 1000 matek z dziećmi w wieku 0-36 miesięcy.  

Pieluszki Dada Premium wykonane z lekkich, chłonnych i przewiewnych materiałów dostępne są w ofercie sieci Biedronka od 2011 roku. Występują w kilku rozmiarach uwzględniających specyficzne potrzeby dzieci w różnym wieku:

- Dada Premium Mini (78 sztuk) pieluszki dla dzieci o wadze 3 – 6kg,
- Dada Premium Midi  (64 sztuki) pieluszki dla dzieci o wadze 4 – 9kg,
- Dada Premium Maxi (54 sztuki) pieluszki dla dzieci o wadze 7 – 18 kg
- i Dada Premium Junior  (46 sztuk) dla dzieci o wadze 15 – 25kg.

Od 2012 roku linia pieluszek Dada Premium została rozszerzona o rozmiar dla najmłodszych – Newborn (28 sztuk) dla niemowląt o wadze 2 – 5kg, które można stosować od momentu narodzin. Wszystkie pieluszki Dada Premium posiadają pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka.

Pod marką Dada, obok tradycyjnych pieluszek, dostępne są również pieluchomajtki Pantsy oraz majteczki do pływania Swimpants, a także chusteczki nawilżane, płatki kosmetyczne i patyczki higieniczne dla niemowląt, wkładki laktacyjne.

Zwiększenie świadomości o specyficznych potrzebach małych dzieci jest podstawą nowej kampanii wizerunkowej pieluszek Dada Premium, która ruszyła na początku tego miesiąca. Reklama skierowana jest przede wszystkim do rodziców, którzy na co dzień dbają o pielęgnację swoich maluszków. W ramach kampanii przygotowano spot TV, reklamy na stronach internetowych, a także artykuły sponsorowane w czasopismach dla rodziców. Materiały poradnikowe przygotowane wspólnie z ekspertami Instytutu Matki i Dziecka pojawiły się w czasopismach dla rodziców oraz na stronie internetowej www.dada.pl.
separator
Wyślij e-mailem
separator separator
Komentarze (0)
avatar
X

Logowanie

avatar

Nie masz jeszcze konta ?

Zarejestruj się




Zapomniałeś hasła?