Babyonline.pl
 
 
Rozwiń menu

5 dań zwiększających odporność

02.11.2012, aktualizacja: 11.12.2013 | 0

Imbir, miód, czosnek - jest wiele pomysłów na wzmocnienie odporności bez konieczności podawania dziecku kapsułek i tabletek.

separator
Wyślij e-mailem
separator
Oceń :
(4)

1. Pieczone warzywa.

Szczególnie jesienią i zimą powinnaś włączyć do waszej diety jak najwięcej warzyw, także kapusty (jest źródłem silnego przeciwutleniacza - glutationu), marchewki (zawiera karoten, witaminy B1, B2, PP, KK, doskonale komponuje się z rozgrzewającymi przyprawami: imbirem i cynamonem) czy ziemniaków .
Ważne jest, jak przygotujesz warzywa: najlepiej ugotuj na parze lub upiecz w piekarniku z dodatkiem ziół i czosnku. Czosnek zawiera kilka rodzajów antyoksydantów wzmacniający system odpornościowy, ma też działanie bakteriobójcze. Nie przez przypadek nazywany jest naturalnym antybiotykiem.

Polecamy przepis na Zapiekankę z cukinią.

separator
Wyślij e-mailem
separator separator
Komentarze (0)
avatar
X

Logowanie

avatar

Nie masz jeszcze konta ?

Zarejestruj się




Zapomniałeś hasła?