Babyonline.pl
 
 
Rozwiń menu

Przykładowy jadłospis na trzeci trymestr ciąży

| 19.12.2006, aktualizacja: 19.12.2015 | 6

Trzeci trymestr ciąży bywa męczący. Kobieta jest już znużona, jest jej ciężko i nie ma siły na gotowanie. Podpowiadamy, jak przygotować proste, zdrowe potrawy na trzeci trymestr ciąży.

separator
Wyślij e-mailem
separator
Oceń :
(3)
dieta w trzecim trymestrze
fot. fotolia.com
Nie zmuszaj się do jedzenia tego, na co nie masz ochoty. Najważniejsze, by dieta była urozmaicona, a jedzenie świeże. Czytaj jakie przepisy proponujemy poniżej:

III trymestr 

Śniadanie: 2 kromki lekko czerstwego pieczywa z masłem i pastą twarogową, sałata z rzodkiewką i szczypiorkiem lub natką, mleko.

Drugie śniadanie: Sałatka owocowa (owoce egzotyczne, jabłko i winogrona) z ryżem, doprawiona do smaku ziołami.

Obiad: Zupa jarzynowa (bez pora), schab pieczony ze śliwką, pieczone ziemniaki, marchewka gotowana. Kompot lub sok.

Podwieczorek: Talerzyk deserowy fasolki szparagowej lub brukselki z wody.

Kolacja: Kromka ciemnego pieczywa z wędliną lub domową pastą rybną. Kubek kakao.

Czytaj także: co jeść w ciąży, by dziecko było mądre
separator
Wyślij e-mailem
separator separator
Komentarze (6)
avatar

lola
lola | 2016-11-21 12:22 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

co za bzdura.

Odpowiedz

elka
elka | 2012-04-19 17:40 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

zdrowy tłuszcz to np. siemię lniane lub olej lniany, oliwa, awokado, migdały, orzechy. Niezdrowy tłuszcz - margaryna, masło, tłuszcz wytopiony z pieczonego mięsa, tłuszcze trans w gotowych produktach

Odpowiedz

Martucca
Martucca | 2007-10-11 20:18 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

Fatalna, prowadzaca do niedoborow witamin i mikroelementow dieta polglodowkowa!

Śniadanie: 2 kromki lekko czerstwego pieczywa z masłem i pastą twarogową, sałata z rzodkiewką i szczypiorkiem lub natką, mleko.
BRAK WARTOSCIOWEGO TLUSZCZU!

Drugie śniadanie: Sałatka owocowa (owoce egzotyczne, jabłko i winogrona) z ryżem, doprawiona do smaku ziołami.

GDZIE JEST BIALKO?! ZDROWY TLUSZCZ?!

Obiad: Zupa jarzynowa (bez pora), schab pieczony ze śliwką, pieczone ziemniaki, marchewka gotowana. Kompot lub sok.

BRAK ZDROWEGO TLUSZCZU!

Podwieczorek: Talerzyk deserowy fasolki szparagowej lub brukselki z wody.

CO TO JEST? CHYBA DODATEK DO NORMALNEGO OBIADU! GDZIE BIALKO? TLUSZCZ?

Kolacja: Kromka ciemnego pieczywa z wędliną lub domową pastą rybną. Kubek kakao.

ZNOW TO SAMO- BRAK BIALKA I TLUSZCZU!

Gdzie jest oliwa z oliwek, orzechy, nasiona?! Pelnowartosciowe bialko- mieso (nie plasterek przesolonej wedliny!), do tego warzywa straczkowe (fasola, groch, bob)?!
Przeciez odchudzanie w ciazy jest zabronione!

Odpowiedz Pokaż odpowiedzi

żywieniowiec
żywieniowiec | Martucca | 2008-07-02 21:27 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

ze sie tak odniosę do twojego komentarza białka akurat jest w tej diecie wystarczajaca ilość min ryż wedlina schab fasolka......
a co rozumiesz pod pojeciem zdrowy tłuszcz bo ja osobiście z takim sie nie spotkałam

Odpowiedz

ania
ania | 2007-05-11 11:56 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

jak podliczylam kalorie w tej diecie to wyszlo ze ma ok 1000 a o ile mi wiadomo kobieta ciezarna powinna dostarczac organizmowi ok 2500 cos nie tak z ta dieta

Odpowiedz Pokaż odpowiedzi

Alex
Alex | ania | 2007-08-13 13:00 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

Ja odnosze wrazenie ze jest to dieta odchudzajaca a nie dla kobiet w ciazy... Moze zastosuje ja za dwa miesiace kiedy to moj Skarbeczek bedzie juz ze mna a ja bede chciala pozbyc sie kilku kg...

Odpowiedz
X

Logowanie

avatar

Nie masz jeszcze konta ?

Zarejestruj się




Zapomniałeś hasła?