Babyonline.pl
 
 
Rozwiń menu

Jak uniknąć negatywnego wpływu reklamy na dziecko

| 18.03.2013, aktualizacja: 16.05.2014 | 0

Niektóre reklamy budzą w dzieciach łakomstwo, agresję, a nawet... pobudzenie erotyczne. Dowiedz się, jak możesz chronić dzieci – poznaj 5 praktycznych sposobów!

separator
Wyślij e-mailem
separator
Oceń :
(1)

Reklama kontra dziecko

Zbadano, że w Polsce dzieci oglądają telewizję średnio ponad trzydzieści godzin tygodniowo. Na reklamy przypadają w takim wypadku co najmniej trzy godziny.
Dzieci bardzo chętnie je oglądają, zarówno przed i po obejrzanym programie. Co więcej, z badań przeprowadzonych przez Katedrę Pedagogiki Uniwersytetu Warszawskiego wynika, że przedszkolaki lubią reklamy i akceptują niemal jednogłośnie. 80 proc. z nich domaga się kupowania im przedmiotów w nich promowanych. Dzieci są wobec wpływu reklamy bezbronne. Warto być tego świadomym i nauczyć kilkulatka, jak nie ulegać fikcji świata z promocji.
Dzieci uwielbiają reklamy, bo są dynamiczne, kolorowe i obiecują świetną zabawę. Ponieważ spoty są wszechobecne, nie jesteś w stanie ochronić malca przed ich wpływem. Ale możesz sprawić, że dziecko będzie miało do nich odpowiedni stosunek. Sprawdź, jak.

Czytaj też: Oglądanie telewizji przed snem utrudnia zasypianie!

separator
Wyślij e-mailem
separator separator
Komentarze (0)
avatar
X

Logowanie

avatar

Nie masz jeszcze konta ?

Zarejestruj się




Zapomniałeś hasła?