Babyonline.pl
 
 
Gry
Rozwiń menu
producent:

TM Toys Sp. z o.o


kategoria:

inne zabawki


Autor: Monika Karbarczyk
Ocena:
5 ocen

Cena: 150 zł
Opis produktu

TM Toys, Świnka Peppa Domek z 1 figurką

Domek Świnki Peppy z 1 figurką to idealna zabawka dla wielbicieli serialu "Świnka Peppa". Domek jest duży, rozkładany i bogato wyposażony. Po rozłożeniu do dyspozycji są dwa piętra. Na parterze jest kuchnia z wyposażeniem, a obok salon z telewizorem, fotelem i kanapą. Jest też jadalnia ze stołem i krzesłami. Schody prowadzą na pierwsze piętro, gdzie znajduje się sypialnia Peppy z piętrowym łóżkiem, a obok jest łazienka z wanną.
 
Gdzie kupić:
 
Oceny użytkowników produktu 

TM Toys, Świnka Peppa Domek z 1 figurką

 (5)
ocena całościowa
Jakość produktu
Wartość
Łatwość użycia
Zaloguj się i dodaj opinię
Agnieszka Koneczna
Agnieszka Koneczna

2017-10-15 19:41

Ok

Zabawka moim zdaniem przeznaczona głównie dla fanów małej świnki. Jakość produktu dość dobra aczkolwiek jest kilka ostrych elementów na które trzeba uważać. Wykonane z bardzo trwałego materiału dzięki czemu długo wytrzyma. Polecam

Jakość produktu
Łatwość użycia
Wartość
Ewelina Gruca
Ewelina Gruca

2017-04-09 07:20

Zabawa w domek z ulubionymi bohaterami

Domek jest wykonany z solidnego materiału o wysokiej jakości. Bogata kolorystyka zachęca do zabawy. Domek ma dwa piętra wiec dziecko ma duże pole do zabawy. Może bawić się w małego projektanta, urządzać pomieszczenia według swoich upodobań. Zabawa rozwija wyobraźnię i kreatywność. Dziecko może też odtwarzać sceny z bajki ćwicząc w ten sam sposób pamięć. Domkiem może się bawić więcej dzieci, ja do kupiłam do zestawy więcej figurek. Siostrzenice mają szersze pole do popisu. Zabawa jest wciągająca i dziecku się nie nudzi.

Jakość produktu
Łatwość użycia
Wartość
Izabela Borusińska
Izabela Borusińska

2016-02-25 16:10

Wspaniały domek! Zabawa w nim uczy i bawi!

Świnka Peppa to ulubiona bajka wielu dzieci. Stworzenie takiego domku to idealny pomysł. Domek jest duży. Ma aż dwa piętra. Fajnie, że w zestawie są mebelki jak w prawdziwym domu. Dzięki temu jest to o wiele atrakcyjniejsza zabawka dla dziecka. Szkoda, że w zestawie jest tylko jedna figurka. Zawsze można dokupić inne, aby dziecko mogło jeszcze bardziej działać wyobraźnią i się bawić. Dzięki temu dziecko uczy się kreatywności i może przenosić sceny z bajki do realu. Uczy się także funkcji poszczególnych pokoi w domu. Fajnie, że dziecko może bawić się w innymi dziećmi. Wtedy uczy się dzielić zabawkami i współpracy z innymi. Domek łatwo się rozkłada i można go z łatwością zabrać w podróż. Myślę, że to ulubiona zabawka wielu dzieci. Cena jest adekwatna do wyposażenia i jakości wykonania. Zabawka także ma wpływ edukacyjny dla dziecka.

Jakość produktu
Łatwość użycia
Wartość
Teresa Szczepanik
Teresa Szczepanik

2016-02-18 00:03

Ulubiona postać córeczki

Świnka Peppa to ulubiona postać mojej córeczki. Mała tak bardzo ją lubi, że na ostatnie urodziny i święta zażyczyła sobie prezenty w których będą rzeczy ze Świnką Peppą. Jednym z takich prezentów był właśnie domek. Mała uwielbia się nim bawić.
Domek jest duży i ma bardzo bogate wyposażenie. Podział domku na poszczególne pomieszczenia uczy dziecko jakie czynności wykonuje się w danym miejscu. Jest solidny i odporny na upadki. posiada on również przydatną rączkę która ułatwia przenoszenie.
Córeczka tylko posmutniała gdy zobaczyła ze Peppa jest sama. Mógłby w zestawie być jeszcze George.

Jakość produktu
Łatwość użycia
Wartość
Magdalena Seweryn
Magdalena Seweryn

2016-02-07 10:27

bardzo fajny domek

Zabawka dla dziecka starszego bardzo rozwijająca i edukująca. Pozwala na przyjemną zabawę i uczy ról społecznych. Posiada bardzo dużo elementów mianowicie duże wyposażenie dom,u co czyni ją atrakcyjną dla dziecka. Całokształt odzwierciedla prawdziwy dom i poszczególne pomieszczenia. Bardzo fajny do zabawy :) Troszkę cena zbyt wysoka.

Jakość produktu
Łatwość użycia
Wartość
X

Logowanie

avatar

Nie masz jeszcze konta ?

Zarejestruj się




Zapomniałeś hasła?