Babyonline.pl
 
 
Gry
Rozwiń menu

Jedzeniem wzmocnij całe ciało

| aktualizacja: 26.08.2016 | 1

Sprawdź, co jeść, by być zdrową od stóp do głów i uniknąć różnych kontuzji, np. stawów. Oto zdrowa dieta z dedykacją dla poszczególnych części ciała.

separator
Wyślij e-mailem
separator
Oceń :
(3)

Zanim przygotujesz jakieś danie, przeanalizuj, co dzięki niemu zyskasz. Czy będzie źródłem składników odżywczych wspomagających twój wzrok, mięśnie, a może bolące od kilku tygodni kolano. Możesz  dopasować swój jadłospis do potrzeb organizmu.
Na początek zabierz się za dobre trawienie. Na nic zda się zdrowa dieta, gdy jelita nie będą sprawnie pracować, a wchłanianie składników odżywczych będzie utrudnione. Twój układ pokarmowy będzie działać sprawniej, gdy włączysz do diety produkty bogate w błonnik (np. suszone śliwki) i probiotyki (są w jogurtach).
To jak, gotowa na wielką zdrowotną przemianę? Zatem zaczynamy...

1. Dieta na silne mięśnie

Potrzebują codziennych dostaw pełnowartościowego białka, przy czym 2/3 powinno pochodzić z produktów zwierzęcych. Są one bowiem bogate w aminokwasy konieczne do regeneracji tkanki mięśniowej. Potrzebują też solidnej dawki kwasów tłuszczowych, które działają przeciwzapalnie – spore ilości są np. w awokado i oleju lnianym. Te dobre kwasy zapobiegają bólom oraz naprawiają mikrouszkodzenia mięśni.

Przeczytaj: Białko w diecie wegetariańskiej - skąd je pozyskać?
 

separator
Wyślij e-mailem
separator separator
Komentarze (1)
avatar

Magda
Magda | 2017-06-13 08:05 Zgłoś komentarzZgłoś komentarz do moderacji

Odpowiednia diety potrafi zdziałać cuda. Ale ja dodatkowo wspomagam się witaminami z Humavitu, żeby mieć pewność że na pewno mój organizm ma wszystko czego potrzebuje.

Odpowiedz
X

Logowanie

avatar

Nie masz jeszcze konta ?

Zarejestruj się




Zapomniałeś hasła?