Babyonline.pl
 
 
Rozwiń menu

Znamy polskich finalistów konkursu rysunkowego IKEA „Zabawa to poważna sprawa”

| aktualizacja: 20.01.2017 | 0

Rozstrzygnięto polską edycję konkursu na projekt pluszaka marzeń organizowanego w ramach nowej kampanii społecznej IKEA „Zabawa to poważna sprawa”. Zobacz zwycięskie projekty.

separator
Wyślij e-mailem
separator
Oceń :
(4)
Ikea - konkurs
fot. materiały prasowe IKEA
Konkurs rysunkowy na projekt pluszaka marzeń jest częścią kampanii społecznej „Zabawa to poważna sprawa”, w ramach której IKEA wspiera prawo dzieci do zabawy i rozwoju w najbiedniejszych regionach świata. W tej wyjątkowej inicjatywie miały szansę wziąć udział także dzieci z Polski. Spośród ponad 4000 nadesłanych prac wyróżniono te najbardziej oryginalne m.in. fioletowego pudla, tęczowego owada czy trójgłowego smoka. Każdy ze zwycięzców otrzyma pluszaka uszytego według własnego pomysłu - „ożywi” je Maja Mencel ze Stowarzyszenia Babiniec. Zwycięzcy polskiej edycji powalczą w międzynarodowym finale. Spośród prac nadesłanych z całego świata wybranych zostanie 10 zwycięzców, a na podstawie ich rysunków stworzona zostanie limitowana edycja pluszowych zabawek, która trafi do sklepów IKEA. Zabawki, które zwyciężyły w zeszłorocznej edycji konkursu są obecnie dostępne we wszystkich sklepach na całym świecie w ramach kolekcji SAGOSKATT.
 
fot. materiały prasowe IKEA

„W tym roku otrzymaliśmy mnóstwo wspaniałych prac, dlatego wybór był naprawdę bardzo trudny. Wszystkie dzieci włożyły wiele serca i zaangażowania w przygotowanie swoich projektów. Nie mamy żadnych wątpliwości, że dziecięca wyobraźnia jest nieskończona, a autorzy rysunków to prawdziwi mali artyści. Gratulujemy zwycięzcom, a wszystkim uczestnikom serdecznie dziękujemy” - podkreśla Agata Czachórska, Specjalista ds. komunikacji korporacyjnej, IKEA Retail.
 

fot. materiały prasowe IKEA

IKEA pomaga dzieciom

Kampania „Zabawa to poważna sprawa” koncentruje się na promowaniu i zapewnieniu praw dzieci do zabawy i rozwoju. Podkreśla korzyści płynące z zabawy, które wpływają na prawidłowy rozwój dzieci. Od zakupu każdej zabawki w czasie trwania kampanii (czyli w dniach 20.11-24.12), IKEA Foundation przekaże 1 euro na rzecz projektów realizowanych w najbiedniejszych regionach świata, a wspierających rozwój najmłodszych poprzez zabawę i edukację. Wśród organizacji współpracujących z IKEA Foundation są UNICEF, War Child, Room to Read, Handicap International, Special Olympics i Save The Children. „Zabawa to poważna sprawa” to nowa kampania społeczna IKEA, która pojawiła się w miejsce projektu „Pluszaki dla Edukacji” prowadzonego przez ostatnich 13 lat.   
 
Lista zwycięzców oraz galeria wszystkich prac z Polski dostępna jest na stronie zabawymoc.pl
separator
Wyślij e-mailem
separator separator
Komentarze (0)
avatar
X

Logowanie

avatar

Nie masz jeszcze konta ?

Zarejestruj się




Zapomniałeś hasła?